Thursday, October 23, 2008

Vart är min mojo?

Min tur är försvunnen. Antingen så tycker turen att jag redan fått min dos av flyt i vardagen eller så har jag retat upp någon Gud. Vad det än är, så ser det till att det mesta just nu inte riktigt fungerar.

Min dator är sönder- Garantin gick ut i förrgår.
Ingen älg under älgjakten (kanske inte låter allvarligt, men med tanke på att jag alltid i alla fall sett älg förr om åren så känns det inte alls bra)
Helt fel tentafrågor
Cyklingen till och från skolan innebär bara massa krångel.
And so on...
Datorn är allvarligt! Datorn är inte alls bra... Och jag är lite rädd att jag kommer bli av med alla bilder, all musik. Allt....
Det andra är la kanske inte så allvarligt, men det är tillräckligt för att jag ska känna mig... känna mig trött! Bitter. Och bitterhet är farligt, det är ett gift som förtär sinnet.

Så. Om någon har ett tips på hur jag ska få tillbaka mitt flyt i vardagen, min mojo. Snälla, berätta för mig. för att leva så här gör mig apatisk.

No comments: