Tuesday, December 15, 2009

I think I need chocolate

Jag vet vad detta handlar om.
Det handlar om hormoner, något som jag personligen hyser en stark misstänsamhet mot. Detta med all rätt då dom här ytterst små mängderna av ihopsatta molekyler får en hel kropp att bli knasig.

Så jag vet nog, tro inte att jag inte vet. Hormoner.

Hormoner får just nu mina tankar att bli väldigt nedstämda. Och jag ältar. Borde jag inte vara glad? Lycklig? Tacksam? Jag är det ibland, eller kanske rättare sagt oftast. Men en gång per månad tolkar jag allt helt fel och blir tokledsen.

Så.. jag måste lära mig vissa saker. Som att nr 1: lära sig själv att hålla käften när man vet att det inte är jag utan hormonmonstret som talar. det är ABSOLUT nr 1
Inte för att jag har förstört något men jag känner hur jag liksom... säger lite fel saker. Gnäller lite för mycket, vinklar lite för enkelspårigt... ect ect

Jag tror jag behöver choklad

1 comment:

sachie said...

Choklad ost å rödvin gör själen glad ;)