Thursday, May 13, 2010

För er som inte kan få nog av mig ;)

Ny blogg!
Nej, jag ska inte ge upp denna. Det är bara det att i den här bloggen försöker jag vara lite "diskret" eller "privat", ibland kanske jag är FÖR privat. Men den här bloggen kanske mer handlar om mitt inre, själsliga liv. Däremot har jag bestämt mig för att testa att blogga via vf.se om saker. För att komma åt den bloggen, skriv en komentar eller kolla min facebookprofil så står adressen till vänster i den där lilla boxen där man kan skriva vad man vill.
Ibland kommer det att stå samma sak i den här och i vf-bloggen. Ibland inte, det märks.

Annars är jag för tillfället i Gislaved hos vackra S. På lördag åker jag vidare till växjö och K, men detta ser jag helt plötsligt inte alls fram emot. Hade hellre åkt till göteborg :P

1 comment:

barbadamp said...

me löv ju
och får aldrig nog

*kramar*