Sunday, August 12, 2007

lovord

Hur ska man försöka beskriva den vecka som har förflutit?
Det går inte. Att försöka beskiva den med något så platt som ord, kommer helt enkelt inte att funka. Jag behöver veva med mina armar, låta er se mitt ansiktsuttryck och allt det där för att verkligen få er att första att det är en vecka av ren och skär glädje.

Jag har gått i mina medeltida kläder, ätit god mat, bälgat alldeles för mycke öl för mitt eget bästa (har faktiskt aldrig förut supit 6 dar i rad... men någon gång skall vara den första), träffat alldeles underbara människor och blivit kär i nya artister.
Jag säger bara Loke! I'm in total löve. (www.lokeloke.se)
Eller gråfötter
Ååååå.. Underbara fantastiska värld som har något så själsrenande som medeltidsveckan.

1 comment:

Anonymous said...

wieee vad roligt att höra ifrån dig,
och ennu roligare att du haft det så bra :)

*kram*