Monday, March 5, 2007

en bio med Huge, tack

OH MY GOTH

Man kan vinna en bioupplevelse med Huge Grant.
Okej, så jag antar att det låter lite, tragiskt kanske att jag dreglar över en "gammal gubbe" But MAN... han har något och han är jääättteesnygg.. (otta, du vet vad jag menar)
Stina VILL verkligen.
Haha, brukar inte tväla i sånt här men en sådan chans går bara inte att förslösas.
Så, alla underbara och kvicktänkta människor.
Gå in på www.spray.se
Tävla och skriv att ni vill gå med mig, ok ;)

3 comments:

Anonymous said...

åh åh åh, huge grant???
jag vill också!!!!!!!!!!!!!!!!!!

måste kolla länken, tack för att du tippsar vännen

massa kramar

Erisabeth said...

Hallå där! stavar han ändå inte Hugh?! ...du tänkte förstås på nån kroppsdel på mitten av honom! He he. *barbabesserwisser dyker upp*

Du har blivit utmanad, kika in på min blogg vettja!

När kommer du till Karlstad egentligen? Det börjar ju bli tårtätardags:-)

Anonymous said...

People should read this.