Tuesday, March 20, 2007

lycklig och tacksam

Sitter i skolan och har gjort en statistikuppgift... Och njuter. Dessa dagarna där man kan arbeta några timmar och sen ha en skön fritid går så fort. Snart är det B uppsats och ja... det känns lite läskigt.

Snart åker min norrlänning till Norge. Och nej, egentligen är det inte MIN norrlänning, han har ju flickvänn och allt. Men han är i alla fall min *tjurar*
Nåväl, jag är inte riktigt nöjd med detta arrangemang som innebär att jag inte kommer se honom förän hösten igen.
Han är en bra vän, en vän som får mig att skratta så jag hamnar på golvet med armarna runt magen och försöker kippa efter luft.
Jag har många bra vänner.
Jag är lycklgit lottat minsan.

I alla fall så är det bara att njuta nu.
Var ute och gick igår, hörde en uggla (tror det är sparvugglan, men vet inte) och det var så härligt.

Snart är det sommar.
Det är vår..

Livet är bra och jag vågar nästan säga det högt.
Jag är lycklig.

Och så tacksam för att jag får vara så här lycklig ibland.

1 comment:

Anonymous said...

hej vänenn,
hade du kul igår?
vill ha uppdatering!!!!!!!!!

*kramar*