Thursday, March 15, 2007

utmaning accepterad

"Skriv sex underliga/egendomliga saker om dig själv, ange också dessa regler. Välj sex nya bloggare som du utmanar, och ange deras namn på din blogg. Berätta för dem att de blivit utmanade och be dem läsa mer i din blogg."

Jasså minsan..
Man har blivit utmanad.
Vet att det har tagit hur länge som helst, ja, nästan en evighet från förra gången jag skrev.. Men det har varit lite stressigt och så =/


I alla fall, eftersom jag inte lider (vad jag vet) av speciellt många tvångstankar så fick det bli lite udda och kanske ganska mindre fräscha grejer om mig:

1) När jag var liten hade jag tvångstankar när jag skulle på toaletten. Det fanns kakel på våran nedre toalett och om man inte tryckte på vissa kakelplattor i en viss ordning så kunde jag inte gå på toaletten. Nu mer har jag inget kakel på min toalett så den tvångstanken fick snällt försvinna.

2) Jag är oerhört förtjust peta på allting som är lite slibbigt.. Så som inävlor och en jättevårta (stor som en knuten näva) som en av våra kossor har och som sprack och blev alldeles geggig och myyysig. Det är äckligt och fascinerande på samma gång.

3) Det kanske skulle ingå under punkt två, men detta handlade inte om någon äcklad förtjusning utan mer om att hamna i situationer där man inte har så många val: Jag måste vara en av de få 23- åriga tjejer som stått med grisinälvor full famnen. Eller... om du har gjort det så tell me!

4) Jag har gått med en sko på huvudet på vägens vita mittlinje. Har du?

5) Jag blandar gärna Mjölk och Rött vin... Det är jättegott... I min värld.

6) Jag vet inte om våran släkt härstammar från Pensylvanien, men lite oroväckande är det att jag tycker om smaken av blod. Eller?

Nu skulle man visst utmana någon?
Hmm. Känner inte SÅ många som bloggar.
Men, Ica... Du bloggar *ler*

Så, känn dig utmanad!!

Så där du.
Där har ni lite nytt vetande om mig kanske? =)

Annas händer det inte så mycket. Eller jo, det gör det ju i och för sig. B- uppsats, vår (med alla hääärliga hormoner) och lite annat smått och gott =)

No comments: