Wednesday, March 12, 2008

att inte vara där alla andra är, Samt: BARBATÖNT grattis!!

Jag vet egentligen inte vad jag tycker om att vara "ledig" på vardagar. När alla andra jobbar och jag, jag verkligen VERKLIGEN borde läsa till tentan.
Men just detta, att alla andra är någon annan stans och gör någonting.
Jag får ont i magen och nästan lite panik över det.
Uppenbarligen tycker jag inte om oordning... utan är uppenbarligen en rutinernas kvinna.
Näe, ledig är jag inte.

Men min vfu slutade idag just när den hade börjat.
Handledaren är magsjuk och vikarien (som jag gått med måndag, tisdag) skulle ha teknik.
Biologi/ historia v/s teknik... Mja
Alltså, matten kan jag gå med på, den kan jag hjälpa till med. Samma sak i engelskan och faktiskt lite i svenskan. Men teknik? Mja.

Så jag fick åka hem och läsa till tentan (de är väldigt snälla)

Som jag också ska göra.
Men... Men men men men men!!!!




Någon jobbar, när jag är ledig.
Och det irriterar mig..















Men något som är bra, är att La BARBATÖNT fyller 30 år idag!

Hipp Hurra!!!!

No comments: