Sunday, March 2, 2008

underbara söndag

Gud vad jag saknat att vara ledig en söndag.
Det känns.... Nästan konstigt.
Vaknade upp av mig själv halv nio men lämnade inte sängen förän 1½ timme senare. Det var fantastiskt. Att få ligga och slappna av, gå upp och hämta marsvinen. Mysa lite med dem (även om de är mer intresserade av mat, rymma och så i stället för att bli klappade.
Tulsade iväg till konsum och handlade lite frukt *vilket påminner mig om at tjag har jordgubbar i kylskåpet!*

Sen bara plocka ihop lite saker i lägenheten... Och plugga lite.
Men att få vara hemma. Och ledig. Och ingenting som kommer och stör.

I och för sig skall jag göra lite skolarbetet. Men känns ändå okej.

Nåväl.

Kram å hej

1 comment:

Anonymous said...

Låter som en skön söndag!
Jag har gört en liknande variant fast ala barbadamp:-P

ta hand om dig
*kramar*