Sunday, March 1, 2009

Nästan en produktiv dag

Idag har jag juh nästan fått saker gjorda. Borde självklart ha gjort mer! Meeen, så är det väl alltid.
Jag har:
  • Klippt min pappa
  • Tagit in två kubikmeter ved
  • Sorterat gardiner och dukar som har spritt ut sig överallt i huset
  • Finulerat på mitt personliga brev som ska med stipendieansökan
  • Läst ½ sida i boken (iiik. ILLA)
  • Bytt gardiner
  • Letat stipendier på nätet
  • Tagit reda på lite mer hur ett personligt brev skall skrivas.
  • Sett på vasaloppet
  • Somnat i boken

Nu ska jag åter igen titta lite på mitt personliga brev, sen sova. För i morgon ska jag upp aptidigt eftersom jag ska vikariera en vecka. Och ja, jag är MYCKET nervös inför detta.

2 comments:

Curly said...

You are destined for greatness, and I am totally sure that you will do amazing this week!! Be the wonderful you that you are and let them see what we all see: a wonderful, loving, beautiful soul who is generous and caring! I really miss my Kiki, so take good care of her!

Anonymous said...

du har gjort mycket!
inte før høga krav på dig sjælv gumman <3

*kramar*