Saturday, March 21, 2009

så självklart

Jag är juh mycket för konstateranden. Ni vet, inte riktigt en lista men massa punkter eller såhär konstaterande "1". och just nu har jag lust att göra det igen. För jag har kommit till insikt om en massa saker. Men den största insikten är ändå självklar egentligen. Och det är den att jag är så oändligt mycket hellre singel än desperat tillsammans med någon som det ändå inte funkar med. För jag läser och hör om människor där det aldrig verkar vara något annat än bekymmer och jag vet hur lätt det är att hamna i ett förhållande som man bibehåller bara för att slippa vara ensam. Så jag ställer frågan: hur vet man att man verkligen är kär i en person och inte bara i det faktum att man inte är ensam?

Men. Om de goda stunderna inte överväger de onda så tycker jag att man BÖR ta sig en jävligt hård funderare på hur man egentligen vill ha det i sitt liv.

Kärlek! // K

No comments: