Tuesday, July 6, 2010

Frågor utan svar

Har ni någon gång känt som om ni sprungit fort och fortare och helt plötsligt en dag har ni stannat upp och kollat ner. För att upptäcka att ni sprungit ut för ett stup och likt gråben och hjulben inte upptäckt det för än man faktiskt tittat ner.
Så känns lite mitt liv just nu. Som om jag råkat tittat ner och upptäckt att jag sprungit ut för ett stup.

  • Vad håller jag på med?
  • Vad ska jag göra med mitt liv?
  • Vad händer om en månad?
  • Eller två?

  • Varför är jag obotligt singel?
  • Vad är det för fel på mig?
  • Varför känns det som om Nanne sjunger om mig? Eller... DET vet jag ju, men varför känns det så starkt?
  • Och varför kan inte X logga in och prata med mig hela natten?

1 comment:

barbadamp said...

den kännslan känner jag igen,
tappar fotfästet

men lite tid så kommer nog marken tillbaka igen

*kram*