Friday, July 2, 2010

hackigt

Gah! Har massa konstiga drömmar om gamla bekanta. Snusk!
Det värsta är att man mitt i jobbet (gärna när jag sitter i kassan) kan komma och tänka på de här drömmarna och min kropp slutar lyda mig för några sekunder och går istället woohosss. Dumt!

I alla fall så flyter dagarna på ganska normalt. Jobbet tar massa energi då jag helt plötsligt jobbar med saker som jag inte är van. Det känns som om det är 1300 olika stoptider för leveranser och beställningar. Och annonsvarorna snurrar runt i huvudet, liksom skyltar som måste göras och specialbeställningar. Summan är att det är mycket just nu. Men i helgen är jag ledig och det ska bli Gött!

Angående pojkarna är det lugnt [läs tråkigt]... Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det, jag varken vill eller orkar ut på någon jäkla krog och ragga och internet är inte riktigt ett alternativ just nu. Så jag försöker att skita i det och låter min fritid gå åt till fritidsintressen, alla de där sakerna man måste göra, och i viss mån vänner (finns ju inte så många kvar i den här lilla hålan). D tror jag är arg på honom och jag orkar inte ens motargumentera honom, detta kan inte vara ett gott tecken. Känner mig fortfarande lite utanför när jag tänker på att mina vänner umgås utan mig i Kd, meeeen. Detta är ju också lite självvalt (jag hade ju kunnat sätta mig på ett tåg och varit där i helgen men tröttheten får bestämma och jag stannar hemma istället och känner mig utanför. Knas...)

Sova. Säng! Läsa... mmmmm

No comments: