Saturday, January 13, 2007

gnäll

Jag har fått viss kritik på grund av ett visst avbrott i mitt skrivande. Vi nämner inga namn *hostho-barbadamp-st* =) som vill ha reda på vad som händer i mitt liv.
Ja herre gud. Vad händer inte?
Detta händer inte:
Mannen i mitt liv har äntligen hittat mig och friat
Jag har vunnit på lotto
Jag har en perfekt tiptop lägenhet

And so on...
Men vad som däremot händer i kväll är en nalkande spelkväll med "nya" skrämmande människor.
Eller njej, inte skrämmande, men när man känner 1 av flera massor, så blir man lite *ynk*
Sen har jag köpt världens urgulligaste lilla trollälva som det snart kommer kort på.

Jag vet inte riktigt.
Just nu finns det bara en sak.... TENTA
*Gnäll*

2 comments:

Anonymous said...

hehe, kul attd et kom en uppdatering :D

hoppas spelkvällen gick bra,
och plugga inte ihjäl dig!¨

kramar

Anonymous said...

hmm, vill ha mer uppdatering,
hälst varje dag ;)

när har du tentan då?

kramar