Monday, February 26, 2007

all for a little bit of love?... nej

*dunkar huvudet i tangentbordet* Trööööökslag!
Skriva uppsats när man måste är kanske det absolut tråkigaste som går att göra.
(förutom att gå ut med pappersinsamligen)
Väntar på att mamma ska komma hem, ut och gå i denna dära jäkla snön. Ja, nu är jag trött på den, den försvårar min träning.
Förra veckan gick träningen faktiskt bra, var ute som mister D har sagt 4 gången och gick. Det är uppenbarligen min början.

Lyssnar på Andreas Johnssons "a little bit of love"
Har liksom aldrig tyckte om honom förut, men nu blir man ju glad av hans låt!

Skiter i la amore.
den är tråkig och tragisk.

Funderar på att åka till Irland och vara aupair.
det låter mer spännande än mycket annat.

I morgon ska jag fixa håret *skratt*
Yeah, jag är fåfäng med mitt hår..
Nått ska man vara fåfäng med.

2 comments:

Ylletott said...

jjag vara ert svensklärare...
Jag kan uppenbarligen inte gramatik *skratt*
Ser ni vart felet är i inlägget?

Anonymous said...

hej söt.
jo andreas johnson sprider musikalsik glädje med den låten,
hopaps du blir fin i håret!
*kramar*