Thursday, February 1, 2007

mina problem är inte så stora

Det enda jag vill göra numer är att sova.
Jag är konstant trött och har bara mig själv att skylla.

Idag skulle jag dansa afrikanskt.
Men jag tänkte att jag kunde vila ½ innan bussen gick.
Sen när klockan ringde så tog jag mig inte upp.
Jag tog mig, på riktigt, inte upp...
jag bara sov och sov och sov.

och sen, vid typ 20.00 när jag väl orkade trilla ur sängen, så fick jag DET dåliga samvetet för att jag inte dansade. Att jag inte rört på mig, på hela veckan!
Skärpning nästa vecka!!
...
...
Men sen läser man barbafjants blog.
Och så inser man att mina problem med mitt samvete är ganska små i jämnförelse med vad som hade kunnat vara problem.
Det är en bra tankeställare.

Den här veckan har kanske inte varit den bästa ur hälsosyn.
Det blev lite för mycket av mitt liv i stort.
Nästa vecka blir det nog bättre.

Nästa vecka ska bli bättre.

Massa tankar till Barbatönt!

No comments: