Thursday, February 22, 2007

Vad jag gör på min vfu

Idag har jag tvättat
Och strukigt gardiner.
Jajamensan, Stina har varit riktigt husmoderlig idag. Allt på min vfu skola.
Min handledare tål nämligen inte damm och vi insåg här om dagen att gardinerna antagligen inte blivit tvättade på 10 år.
Så i brist på annat, så har jag tvättat och pysslat.
Folket här har tittat på mig som om jag vore tokig, sen har dom sett min handledare och då förstått. *ler* Hon är nog ganska känd för sina upptåg.
Vi är lite lika.

Jag tror nog att jag skulle kunna jobba här. Helt klart!

Annars då? Karlstad idag, dans idag *wee*

Annars inte mycket, inte just nu i alla fall.

2 comments:

Anonymous said...

HAHA SÅ DU ÄR HEMMAFRU PÅ SKOLAN DU ;)
hoppas det går bra på dansen

massa kramar**

Anonymous said...

vad häönder annars då?
vill ah en uppdatering ju hihihi.

kramar**