Wednesday, April 18, 2007

Trött

Jag är så trött.
Jag vet inte riktigt vad det beror på, stress antar jag.
Ja... jag vet, jag har bara mig själv att skylla. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det.
Skolan tar mycket tid, jag är konstant stressad över den här förbannde B uppsatsen.
Sen tar det enegeri med extrajobben också, hur knas det än låter.
Massagen tar eftersom man ger så mycket av sig själv.
Ledsagare tar eftersom du hela tiden måste vara på topp, du spelar så stor roll.
Att gömma sig under täcket för att sova tills sommarlovet är liksom inte ett alternativ.

Jag tror att det värsta är, att jag hela tiden vet om att jag har saker att göra.
Jag då? När tar jag hand om mig själv?

Hmm.. I morgon ska jag faktiskt ta hand om mig själv, jag ska unna mig en halvkroppsmassage. Det ska bli vääldigt skönt (hoppas jag)
Efter nästa vecka så får jag nog börja att säga nej.
Nej till lite jobb och kanske ja till lite fester, umgänge med folk utan att behöva springa därifrån pga dumma saker man måste göra.

Inatt vaknade jag med DEN magonten. Jag vet vad det är, efter en längre tids studier har jag nämligen självdiagnosiserat det till magkatarr. Jag fick gå upp och ta medecin, jag kunde inte gå upprätt...
Det var nog då jag insåg att DET HÄR FUNKAR INTE.

Så nu ska jag upp till skolsköterskan för att höra om jag kan ta sprutor mot Hepatit A och B där eller om jag måste till någon tråkig vårdmotagning. Samt att jag förhoppningsvis ska få prata med någon om stressantering.

Ja
Vad händer annars?
Just i dag som sagt: TRÖTT
Började träna igår så har härligt träningsverk i dag.
Sugen på att färgar underhåret jättelila och bleka överhåret igen =)

Hahaha...
Och my beloved H är här i biblioteket. Det var länge sen.
Och gaykompisen.

Va konstigt. Nu fick jag ju energi.

1 comment:

Anonymous said...

vännen, blir orolig för dig, du måste ta hand om dig *kramar* men bra att du skal till doktorn, hoppas det kan hjälpa
*kramar lite till*