Thursday, June 14, 2007

En SÅN dag

Jag brukar inte betvivla mitt val att stiga ur sängen.
Ofast är jag en ganska glad prick.
Men ibland så funderar jag på om det är värt det.
Att verkligen gå upp ur sängen för att jobba.
Idag, blir svaret NEJ.

Det är nämligen en sån dag. En sån där dag då man tappar allting, säger fel saker, ger tillbaka fel växel... osv osv.
Idag är en riktigt tråkig dag. Har testat hur många olika metoder som helst för att bli på bättre humör- sjunga för mig själv, le och världen ska le tillbaka, skoja med folk, hitta på små berättelser i mitt huvud, drömma mig bort till bättre ställen... Men inget fungerar.
Nu ska jag ge mig på chokladmetoden. Haha.

Vilken tur att jag bara jobbar 6 timmar till *wohoo*

1 comment:

Erisabeth said...

Bläää! för såna dagar!

Tur att de också tar slut nångång...

Kramelikram