Monday, June 4, 2007

Bättre

Sommar, sol, HEMMA, kossor, värme, mat, jordgubbar och kaprifolen som blommar.
Ja, livet är avsevärt mycket bättre just nu.
Möjligen (kanske och eventuellt) ransäterstämma till helgen *hoppas*
I morgon: Jack Sparrow!! My oh my vilken man.

Men visst finns det några nackdelar med att bo på landet.
en skrikande räv utanför fönstret klockan två på natten, är en av dem. (fast det är klart, i staden är den någon idiot som slänger flaskor klockan 0400 i stället så..), en annan kan vara att det inte bara är att dra iväg till kompisar. Och ja, vilka kompisar är kvar här för den delen?



Hmm... Jag tror jag kanske... men bara kanske är redo för ett nytt förhållande nu. Scary!




Här kommer lite kort från La Farm. Eftersom jag är fototokig med min nya digitalkamera =)

Min lilla Snöloppa: Alias Mammas Tant!


Girre!




Vår kaprifol blommar



No comments: