Wednesday, June 13, 2007

jobberijobbera

Det har gått från att vara 30+ till att vara 8 härliga grader varmt.
Positivt eftersom jag sover mycket bättre, men det är faktiskt ganska KALLT helt plöstligt.
Någon annan stans där det är ganska kallt är på mitt jobb i deras frys. Där har jag jobbat idag.
Vanligtvis tycker jag det är ganska skönt att jobba. Jag känner mig bra helt enkelt. Men ibland så är det inte alls lika roligt eller bra....
Ibland får man en (självorsakad) gigantisk leverans med frysvaror och en timme (inte självförvållad) mindre att jobba på. Då är det faktiskt ganska jobbigt och det är framför allt jobbigt att vara sjukt trevlig mot kunder som frågar massa frågor och vill ha hjälp hit och dit.
Men, det gick. Jag klarade det. Min mage fick betala priset genom att magkatarren fick lite glöd.
Det ordnar sig nog.

Nåväl, i morgon är en annan dag. I morgon börjar jag 07.30 och jobbar till 19.20- MYS

Kramelikram och hoppas allt är bra

No comments: