Friday, July 20, 2007

förvirrad

Oh nej...
Eller.. Oh ja?
Ja, det är frågan och jag som har så dåligt tålamod. Vill ha svar NU. Vill att han skriver NU. Vill.. eh, bekräftelse NU.
Jamen ja.

Rörigt? Det tycker jag med. Men att det handlar om en kille är ju inte så svårt att lista ut.
Var nämligen på min tredje dejt i livet, igår. Och han var jättetrevlig.
Jag kände mig liksom, typ, hemma.
Tror jag.. Eller så är jag totalt desperat och verkligen VILL ha någon NU, så jag tar första bästa.
Jag vet inte!
Men jag vill, verkligen vill att han ska höra av sig.
Och bara därför att jag för en gångs skull verkligen vill träffa mina dejter för en andra dejt. Ja, då kommer lagen om all jävlighet sätta in och så kommer han inte vara intresserad ett filibarr.

Muu..
Eller ska vi säga :ynf

1 comment:

Anonymous said...

Hej hopp.
Låter som du har dte bra nu vännen,
hopaps han hör av sig och vill träffa dig igen!
*kram*