Monday, November 19, 2007

Gått och mörkt

För några veckor sen vaknade jag upp flera mornar i rad, fylld med energi.
Jag behövde inte ens sömn och kände mig som den friska, pigga ungdom jag var.

Men, så hände nått..
För numer är jag alldeles sjukt trött, oavsett hur mycket, hur lite eller hur normalt jag än sover så sitter jag här i skolan och ja... skulle nog kunna somna på golvet.
Ett tag trodde jag också att det berodde på alldeles för lite sömn. Dock har den teorin lagts åt sidan... det hjälper inte hur mycke jag än sover så är jag likförbannat trött.

Nu funderar jag på om det beror på vitaminbrist kombinerat med en förkylning som inte bryter ut men som gulligt nog ligger och pyr i kroppen.
Det och kanske för dålig kondition.
Det sistnämna försöker jag bota med promenader just nu i och med att ett träningspass gör mig illamående och förstörd i flera dagar.
sen, trots att det tar emot så måste nog lite av detta gråa, deprimeramde humör skyllas på vädret.
solen.. halllooooooo...

Ja. Men snart är det jul. Tyvärr kan inte ens det få igång endorfinproduktionen. Då är det illa.
Men, däremot är det fest hos mig på lördag. Det kanske kan bli en liten ljuspunkt i mitt nu, ganska gråa liv.

Over and out

No comments: