Tuesday, November 27, 2007

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Barbafjant! (mina länkar funkar inte just nu)
Först några regler:
1. Länka till den som taggat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

Sju personliga sanningar om Bonnahäxan Sohla:

1: Jag är gammal kärring i det avseendet att jag verklige Hatar när människor pratar längst nere i biblioteket (där det ska vara tyst)

2: Jag tycker om schlager. I know, det är ingenting jag är stolt över.

3: Jag tycker om att ibland se på sorliga filmer och strogråta (dock endast i min ensamhet)

4: En gång i världen sa jag att jag aldrig någonsin skulle börja dricka kaffe... Det var innan jag började på universitet.. erhm...

5: Jag avskyr krigsfilmer

6: Jag kan acceptera att människor vill bo i stan men jag kommer aldrig någonsin att förstå det. Lika lite som jag skulle kunna förstå varför man vill av ingen anledning kapa av sig sin högra arm.

7: Jag pratar för mig själv. Ja, jag vet, det är ganska illa. Men det är ett effektivt sätt för mig att reda ut mina tankar.

Jasså minsan, sju stycken nya bloggare att utmana. Det kan bli ett problem minsan eftersom jag endast känner en till (som jag kommer ihåg bloggadressen till) som faktiskt bloggar och inte redan blivit utmanad. Men ja... Ica- du är utmanad!

No comments: