Wednesday, February 20, 2008

Biologimonster i min hjärna

Åh himmel!

Är så trött nu och tycker att jag har ganska god orsak att vara det. Föreläsning 9-11 och sedan har jag suttit från 11-16 (med en timmes lunch) och jobbat. Varför känns det som väldigt många timmar och väldigt lite gjort?

Men nu snurrar trehundra olika begrepp runt i skallen och gör mig snurrig.

Hetrozygot, glykogenesen, haploid, inneröra, myelin, kalciumgrindkanaler och oändligt mycket mer.

Biologi är inte bara att, tja, flyta igenom.

Det är en hel vetenskap som sakta (eller rättare sagt ganska snabbat) skall tryckas in i hjärnan!


Och snart är det tenta. ihiiiii.

Snart är det vfu: ihiiii


Snart är det sommar *wohoo*


Och jag klagar inte nu heller.

Sitter i biblioteket och framför mig har jag ett av mina SO:n (spaningsobjekt).

Jag kan verkligen inte hjälpa att jag tycker han är så.. så fantastiskt snygg!

Speciellt hans underarmar =)


Liiite, liiite (om man tvingar sig själv att se det) lik denna man:


som jag uppenbarligen också "have a thing for"

Men ikväll är det kurs (keramik) och det ska bli wunderbarth!

Ta hand er, era neonrosa pingviner!

No comments: