Friday, February 1, 2008

La amor (ehh)

1. Jag borde kanske skriva om biologin, snön, halsbrännan, mina marsvin eller om dumma pojkar som tar tillbaks dumma flickor.

Men!
Varför skriva om viktiga saker när man kan skriva om ganska oviktiga saker som exempelvis att det sitter en pojke, lite snett bakom mig i biblioteket.
Och han är så snygg!
Mina glädjehormoner tar ett litet skutt varje gång jag ser honom. Vilket egentligen känns jäättte fånigt eftersom jag varken vet namn, något vem han är eller hur han beter sig. Undra vad han går, vad han heter, vilken färg på tanborsten han har... Ja, ni vet alla viktiga frågor man ställer sig.
En av de allra viktigaste frågorna (när det pirrar i magen) är antagligen redan besvarad. Jag är ganska säker på att han har flickvän.Vilket jag någonstans tycker är ganska tråkigt.. Eller, egentligen spelar det ingen roll eftersom det inte direkt är någon jag planerar att satsa på.
Det är skönt att ha någon här, som jag kan titta på och känna mitt oskylidga pirrimagen.

Japps, nu när vi dock har avklarat sådana dumheter så kan jag meddela att mitt liv är ganska bra och ganska lugnt just nu (något som jag antagligen inte kommer kunna säga om sisådär 4 veckor då tentan knackar på). Och kanske bör det nämnas att mitt ekologiska liv går ganska bra (fast det är fruktansvärt DYRT!)
Och det är fredag.
Och jag vill inte gå hem, för hem innebär också städning...
Samt att den fina pojken inte finns i mitt hem, tyvärr...


Luftiga yllekoftor till er alla!
// das überhamstern

1 comment:

Anonymous said...

Det låter skönt vännen!
oftast är det ju mest spännande att bara fundera över istället för attd et blir verklighet.

hoppas du har det bra, saknar dig!

*kramar*