Monday, April 7, 2008

dumma mail

Nu har det minsan varit tyst väldans länge.
Har knappt haft energi att skriva skolarbetet och på så sätt knappt haft ork till livet.
Men, nu kommer solen. Våren är här (tror jag) och dagana blir längre och längre. Livet börjar återvända. Tyvärr verkar det som att min hjärna redan tagit ledigt för sommaren och protesterar vilt när jag försöker att få in protister, svampar, lavar och allt annat intressant som vi håller på med just nu =)
Och ja, jag tycker faktiskt det är intressant =)

Men annars då? Jo, cellbiologitentan gick bra =) Jag är mycket nöjd!!
Något annat jag inte är nöjd med är vissa kjedjebrev, som faktiskt "hotar" med att man kan dö om man inte skickar det vidare till 10 personer.
Men herre gud, vad händer med de som får detta mail som faktiskt inte har tio vänner!? Det finns sådana människor, tänk om de tror på det. Åh, jag blev faktiskt väldigt upprörd av det där kjedjebrevet! Mycket mycket upprörd. Så får man inte göra. Jag kan tänka mig att ganska många barn/ tonåringar som tror på sånna här grejer, kan må jättedåligt om de inte har tio vänner.

Nu kanske ni tänker att det inte finns människor som inte har tio vänner. Men det är jag helt säkert på att det gör! USCH

Hmf.

Ja, i alla fall... nu ska jag gå och fortsätta att göra lägenheten bebolig igen.

No comments: