Monday, May 26, 2008

26/5

Man vet att man har bra vänner när de kan vända den mest bittra födelsedagsungen till en strålande liten sol.
Jo, det ska nog erkännas... Jag var faktiskt lite bitter över att jag skulle fira min födelsedag i min ensamhet här i Karlstad. När jag vaknade upp i morse av väckarklockan och åt min gröt kändes livet inte hemskt, men knappast födelsedagsroligt heller.
Men. Det är tur att man har sina vänner och sin familj och numera *trumvirvel* en pojkvän. Det är fortfarande både läskigt och underbart att kunna skriva det.
Eftersom underbara studiekamraterna överraskade med både tårta och serpentiner så kändes livet lite mer färgglatt. Och att jag sedan både blivit överöst med sms, mail och kort gör inte dagen sämre.

Ja. Jag vet inte riktigt vad jag mer kan säga än
TACK. Tack underbara vänner, min granne och min familj! Ni är och kommer alltid att vara bäst i hela världen.

Kram

No comments: