Friday, February 20, 2009

D e mycke nu

Uhua..
Trött, ack så trött.
Och i morgon väntar ännu en dag på universitetet trots att det är lördag. Växterna skiter nämligen i helgdagar och tänker uppenbarligen vissna och inte hålla sig vid liv tills måndag då skolan egentligen börjar igen. Men förhoppningsvis får jag lite fika-besök och besök av andra liksinnade nördar :)

Igår var det trevligt med tjejkväll med vin, vitlöksbröd och samtal om livet och verkligheten. Djupa och ytliga saker blandat i en välbalanserad kompott. Och det var helt klart värt den sömnbrist som det ändå skapade :) Kören har inte bara utvecklat min sång och gett mig ett självförtroende i min röst som jag aldrig någonsin haft, utan viktigast av allt så har den gett mig nya vackra vänner.

Nej. Dags å sova och vänta på träningsvärken som lär komma som ett brev på posten i morgon.

No comments: