Tuesday, February 17, 2009

Små onda

1: Jag börjar nog bli uttråkad och desperat eftersom jag numer ibland kikar på blondinbellas blogg. Tragiskt.

2: Det vore nästan enklare att må dåligt hela tiden. För då kanske man kunde göra något mer handfast åt det. Nu är det bara ibland, eller.. det finns alltid där, men ibland glömmer jag bort det. Som när jag sjunger, eller dansar, eller fikar med vännerna... Sen, när jag sitter här som ett påklätt lik framför datorn så kommer magontet.
Men, ändå. Det kunde vara mycket mycket värre. Och som pappa alltid säger: Det finns alltid de som har det sämre.
Ibland har jag dåligt samvete för att jag inte är tipp-topp-glad och uppskattar livet. Jag har det juh faktiskt väldigt bra på väldigt många sätt. Men jag kan inte rå för det. Jag vet juh förbanne mig inte ens varför jag får mina dalar, de bara kommer. Objudna gäster.

No comments: