Sunday, February 1, 2009

De bästa

Vad jag än kommer skriva nu, så kommer det verka platt och grått och tråkigt. För det finns inga meningar eller ord eller fraser som kan beskriva något så taget för givet som vänner. Jag är totalt förälskade i dem, ni vet.. så där att man kan bli totalt kär i en vän, fast bara på ett vänskapligt vis?

Jag är tacksam... Så otroligt OTROLIGT tacksam över att just jag fått lära känna alla dessa människor som jag har runt omkring mig. Jag förstår inte hur just jag kan ha så många bra vänner. Vänner som dagligen överaskar mig positivt. För jag är ganska säker på att jag inte egentligen förtjänar nån utav dem.

Tack.
Tack för att just du har blivit en del av mitt liv. Ni är de absolut vackraste jag vet, allihop.
Och jag är tacksam för varje sekund med er.

Värme // K

1 comment:

Anonymous said...

Du är en bra vän, så då är det inte konstigt om dina vänner oxå känns bra ut.

Tack för att du finns!