Sunday, May 17, 2009

En bra vecka

Veckan som gått har varit en av de bättre. Jag är fortfarande oerhört stressad övert tentan och alla andra saker som ska göras. Men på nått sätt får de ordna sig lite av sig själv för jag har ingen lust att bli en nippertant. Även om jag ibland glömmer bort min ovilja gentemot det.

Veckan som gått har inneburit:

  • Två kvällar med dans med D.
  • Fyllesms från bror
  • En spelgalen tjäder som påträffades ute i skogen vid Segerstad. Det var både roande och fascinerande.
  • Det har inneburit att få lyssa på vackra Sofias egna låtar! Hennes låtar med hennes röst är en fantastiska match! Och jag tror nog att detta bara är början på något stort.
  • Det har inneburit vårruset, grillat occh känslan av att vara totalt utstirrad. OCH en puss mitt på munnen på McDonalds av Jen! No alcohol.. jag är i smärre chock fortfarande :)
  • Det har inneburit att Norge vann Eurovision! Jag är mycket nöjd! Min favorit gick och vann minsan :)
  • Den har inneburit ett äventyr i skogen där jag hittade en helt otroligt vacker plats. Dit ska jag gå vilse igen.

Nu däremot, denna söndag, sitter jag i skolan i ett rum utan fönster och tycker lite småsynd om mig själv då det är sol ute. MEN. Efter onsdagen är jag lite mer fri...Så det blir nog bra :)

1 comment:

Helena said...

inte visste jag du hade en blogg:) Vad trevligt har jag lite mer underhålla mig med på nätet när man måste plugga egentligen
Kram