Thursday, May 14, 2009

Fenomenet Facebook

Människor fascinerar mig! Jag har ibland svårt att förstå mig på dom! Och sen detta fenomen Facebook har uppkommit så har jag insett att det inte är meningen att jag ska förstå mig på folk.
För, vart annars får man vännerförfrågningar från människor som man ser nästan dagligen på universitetet, men som inte hälsar på en?!
Jojomensan. Tror ni inte att en gammal högstadie- parallelklasskamrat har skickat en vännerförfrågning som jag inte alls förstår mig på! Vi pratade inte då, vi hälsar inte ens nu och ändå så kommer den.. Den där lilla förfrågningen.

Fascinerande!

2 comments:

sachie said...

Jupp... känns som facebook blitt tävligen om hur många vänner man har. Alltid lika spännande... ...

Marica said...

I agree! Eller så blir de vänner med en för att kunna spionera på ens profil och foton! *misstänksam* ;o)

Intressant fenomen det där ja, sant.