Wednesday, December 27, 2006

Efterjulenblaj

Julen är nu över och nyår står för dörren.
Saker och ting flyter sin stilla gång och jag funderar på meningen med livet och andra tunga saker.
Nej, inte så som att "varför finns jag" utan mer "what the hell ska jag göra med MITT liv, vad är riktigt riktigt viktigt?"
Och jag vet inte riktigt.
Barn, familj, resa, hjälpa folk??
Svar, någon?
Är jag tillräckligt lugnt för att ta över gården?
Är jag tillräckligt rastlös för att veva runt?

Nej, inte idag.
I morgon ska jag ta tag i mitt liv.. Låter det bekant =)


Jag och mamma lägger pussel.
Tentamonstret är ännu inte dött ty sekreteraren har ledigt tills tisdagen. Först kommer vi få reda på resultatet.

Jag är nu stolt ägare av en borrmaskin. Mycket bra


Snart är allt som vanligt igen.
Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera

No comments: