Saturday, December 23, 2006

gummistövlar och latexhandksar

Jag var igår tänkt att skriva ett suspekt inlägg om min nyvunna kärlek till gummistövlar och latexhandskar. Men sen insåg jag att det kanske och bara eventuellt kunde skapa vissa, ja, föreställningar om andra saker än vad det egentligen handlade om.

Om ni nu av någon outgrundlig anledning skulle få för er att spekulera i min sexuella läggning... så kan jag bara tala om för er, att gummistövlar är jäkligt praktiskt i ladugården och att jag precis kommit på att det till och med kan vara varmt om man sätter på sig yllesockor också.
Latexhandskarna handlar även där om ladugården, men dessa är wünderbara eftersom man slipper bli så torr om händerna när man diskar.
Så det så!

inget snusk här inte!!


I morgon är det jul.
Allt är bra.


Kra,

1 comment:

Anonymous said...

Det är okej. Jag använder förkläde, gummihandskar och gummistövlar när jag tvättar för hand.