Monday, December 18, 2006

te och choklad

Sitter vid min dator, på min otroligt obekväma stol och sörplar i mig halvjummet te.
Tillsammans med oräkneliga mumsiga chokladpraliner!
Ja, självklart vet jag att jag inte borde äta dom. Men eftersom jag vet vad som komma skall efter nyår så unnar jag mig att verkligen frossa loss nu innan.

Ja, älskade vänner... Det har även drabbat mig (även solen har sina fläckar)
Nyårslöftenas förgylda värld har dimpt ner som en pannkaka i huvudet på mig.
Efter nyår gäller helt enkelt nya spelregler.
Nu tänker ni att hon denna dära, har blivit helt galen som tror att det skall funka.
Men jag tror på det, denna gång.
Just nu så tror jag visst på det!
Efter nyår så gäller ny GI metoden och därav inget Godis.
I och för sig så har jag ingått en godisförbudsdeal med kära lilla E, så nu åker jag på det vare sig jag vill eller inte.
Det är lite därav jag skriver denna blogg. För att kunna redovisa resultat och verkligen ha något att sträva efter.

I morgon är det morgonstund som gäller! PluggeriPluggera...


Ett år av frihet från fångenskap [det är inte förän det är över och man är ur det som man inser hur sjukt ett förhållande verkligen kan vara]

Och vad händer när man minst anar det? Jo, stekpannan i bakhuvudet. Tänk om det nu bara kunde hända för honom också.


This is me.
Det är så här historien kommer gå.

*gaknorr* Tänk om radion kunde spela lite OLIKA låtar i stället för samma om och om och om igen!

Och om ni inte giller ett, så säger jag bara två ord:
Fuck it!

Over and out// K

No comments: