Thursday, December 27, 2007

So good

Juleaftonen är över.
Lite trist, lite skönt.

Snart kommer våren...
Tiden går, det som en gång försvunnit kommer snart igen.
Nyårsafton- hmm. Har aldrig riktigt förstått mig på nyår. Varje dag är ju typ nyår. Beroende på hur man räknar.

Idag.. har jag varit med om ett tecken från, ja, vad man ska kalla det- Gud?
Hehehe. Fast jag tänker inte berätta än vad det handlar om..
Jag litar på väldigt få.. MINST mig själv. Därför vill jag vara säker på att jag tycker, tänker, känner och beter mig rätt (enligt mig).
Nåväl, detta tecken gjorde i alla fall att jag vågade.. Mycket mer än vanligt.

Och jag sjunger igen.
Det, det om NÅGOT är skönt!


Tallkottar till alla barn!

1 comment:

Anonymous said...

hoppas tecknet leder tillnågot gott.
ta hand om dig vännen
*kram*