Wednesday, January 28, 2009

update

1: jag har utvecklat ett hat mot uppsatsen som måste läsas tills i morgon. Den är på svår biolog- engelska som gör att jag läser om och läser om och läser om... Och förstår ändå inte vad jag säger.

2: Man mår bättre om man äter bättre. Det är ingen hemlighet, men det är sjukt konstigt att man har så svårt att inse det! Det är först när man börjar känna av de positiva effekterna av grönsakerna, frukten och det där som man får nån slags "aha- upplevelse". skumt.

3: jag tror inte jag orkar att jobba mer som ledsagare. Det tar för mycke energi, planering och så. Nu vill jag ha ett trök- jobb där jag kan gå till jobbet och bara göra mitt jobb. Tråkigt men sant. Men jag behöver pengarna... suck

4: Har orsakat mig själv outhärdlig nervositet inför fredagen. kommer han eller kommer han inte? blääää... det är så bitterljuvt. Och så illa att min lycka helt plötsigt blir beroende av en endaste människa när jag har ett ton med bra människor, underbara vänner. Om han inte kommer får jag väl supa mig rejält full...

No comments: