Sunday, March 28, 2010

bara vanligt och sisådär småtråkigt

Jag skulle vilja skriva om något fantastiskt.
Men kommer inte på nått.
Har haft en jättebra vecka med tentaplugg. Det enda som var trååååkigt var att inte kunna sova på några nätter vilket resulterade i en mer zombieliknande jag än vanligt, till och med efter oerhörda mängder intaget kaffe.

Jag vill också sluta tjata, men kan inte.
Jag önskar att jag vore kär! på riktigt. För det finns ingen bättre. Men.... han är mer av en bror för mig. Det kanske kan ändras, en liten del vill nog det. En annan del tycker att det är fantastsikst bara detta.
I morgon ska jag gålla honom sällskap när han tvättar. vi har umgåtts VARJE dag hela veckan. Dagar, kvällar, nästan nätter.
Det känns lite som att vara tillsammans. Ja, minus närheten då.

jaja...

No comments: