Thursday, March 11, 2010

Men vad är det som händer?

Som katterna i Mars.
Eller som att stå mitt uppe i fyrverkeri. Allting händer så fort och jag hänger inte med längre.
Har MASSA energi, eller så är jag rastlös. Det är svårt att avgöra ibland.
Folk gör slut till höger och vänster om mig.... hur gick det till?
Och 2010 verkar bli... ett jobbigt men kanske ett bra år.

Men alltså. Våren. Detta blir ju inte enkelt, inte alls enkelt om jag är sån här nu.
Det är killar över allt.. Singlar till råga på allt.
Och en del kramar om en under nattens fylla.
Andra skriver av sig till en
Och de andra, de bara finns.

Och arvika.
och medeltidsveckan.
Och Annie.

Och jag... jag glömmer bort att leva i nuet. Nuet är inte riktigt så roligt som framtiden verkar vara. Det finns en liten demon som säger att jag håller på att booostar upp mig till en för hög nivå. Att eftersom jag strävar efter balans så kan jag inte ta för höga toppar eftersom dalarna blir för djupa då.
Men hur hindrar man sig från att må bra? :)

D, Kim, Anders, T, Nisse, Viktor, Markus, Jonas, Tatuerade träningsmänniskan, Dansgudarna. Dom är överallt! I tell you, överallt!

No comments: