Saturday, May 19, 2007

lördag hemma

I morgon är det söndag.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om söndagar... det är skönt idag att jag vet om att morgondagen fortfarande innebär ledighet. Samtidigt så... nja...

Idag har det i alla fall varit stora pysslardagen. Jag och pappa har gjort fågelholkar (läs: pappa... jag tittade bara på och kom med glada tillrop), sen har jag försökt att skriva lite på opponeringen vilket inte alls har gått bra.´Klippt gräsmattan har jag hunnit med samt hälsa på kavlarna.
Ja, en bra dag med andra ord.

Hade inte tänkt å åka hem nästa helg på min födelsedag... Men nu måste jag hem och hjälta till att släppa ut de små kossorna. Men... detta hindrar inte att det blir fest på lördag! (inte hos kossorna, kommer tillbaks på kvällen) Så folket, ni som kan =) Det är bara å komma

No comments: