Friday, May 4, 2007

underbara vår... eller?

Alla som känner mig något sådär vet om att jag blir som en kåt kanin på våren. Ja, det är ju sant! Hormonerna åker berg- och dalbanan mest hela tiden och allt som går på två ben och inte har bröst som är till för att producera mjölk (jo... det FINNS undantag, men han har bara Bkupa och hans mjölk ska inget spädbarb dricka) ligger oftast ganska risigt till.

Men den här våren har inte varit dom andra lik, jag har faktiskt inte varit speciellt intresserad av nån överhuvudtaget. Inget pirr i magen, inga förbannelser över att man är för feg eller nått sånt. Jag saknar det faktiskt lite, inte mycket men lite.
Det var kul att ha en bra orsak att gå till skolan. (läs kravla sig upp på morgonen)
Ja, i alla fall så är det.

Det finns kanske,, KANSKE eventuellt en endast som får min mage att åka hiss (en jävligt seg hiss, men en hiss lik förbannat). Han var här idag, det pirrar inte speciellt mycket däremot blir jag besviken om han inte är här och saknar honom som nu när han har gått. Vilken tur att jag kände mig fin idag =)

1 comment:

Anonymous said...

Hej vännen.

Lycka till med slutspurten av b-uppsattsen.
kanske vårkännslorna kommer igång när den är inlmnad.

*kramar*