Wednesday, October 17, 2007

Ett år sedan

Ojoj
Nu var det verkligen längesen jag skrev här.
Beror det på att det händer så otroligt mycket i mitt liv eller att jag helt enkelt inte befinner mig längst ner i biblioteket? Ja du, den frågan tvistar de lärde om.. eller. nej.

Illa

Okej. Ett nytt försök att påbörja detta inlägg.

Idag är det onsdag och inte vilken onsdag som helst utan den 17:e oktober. Det är precis ett år sedan jag låg i feberskakningar under 2 täcken. Hur kommer jag ihåg sådana trevliga minnen? Jo, eftersom det det är precis ett år sedan jag gjorde min tatuering *weee*
Tiden går fort minsan

Så, hur är mitt liv just nu?
Just nu är det ganska bra tror jag nog. lite småstressad över Cuppsatsen och sega handledare. Men, det är fortfarande bara en kurs. ingen dör, ingen blir skadad om jag inte fixar den.
Är hemma hos mamma och pappa för forsknig just för tillfället (på finnkulturcentrum).
Det är ganska intressant och jag har 5 böcker uppslagna här på skrivbordet och känner mig allmänt smart =)

I lägenheten är Barbadampis just nu. Det tycker jag är skönt och roligt =)


Äh. jag lever.
och jag ska uppenbarligen på blinddate (som Hovaflickan har ordnat åt mig) inom en snar framtid..
Annars är det nog bra


Koos

No comments: