Friday, October 5, 2007

Hemma

Hemma
Och det är jätteskönt!
Men det har varit en helt fantastisk vecka!
Spännande kultur och helt underbar atmosfär (smått kaotisk atmosfär men charmig *ler*)
Och jag har sett pyramiderna- vilket jag nu först börjar först hur stort det var egentligen.
Och jag har åkt ubåt- Mycket coolt
Och solat
Och ätit massa konstig mat.
Nej, jag har självklart inte klarat mig utan vissa magproblem. Men i Egypten så har dom alldeles underbara apotek där man får dundermedicin som ser till att man blir frisk på 9 timmar.

Ja.
Det är svårt att beskriva i ord atmosfären, alla små händelser som spelat så stor roll, lukter, smaker, alla försäljare som fullkomligt drar en in i affärena, alla karlar som uppenbarligen har synfel eftersom dom kallat mig för shakira hela vistelsen... Ja...

Men som sagt. Det är skönt att vara hemma.

Och jag är glad.
Och jag tror igen, på kärleken...
Det har minsan inte hänt något med någon. Men jag har börjat trott på att det kanske finns någon för mig därute. Vart denna tro kommer från har jag inte en aning, men här är den.
Och det är skönt att ha tillbaks den.

Och någon annan dag ska jag skriva om mina insikter om mitt liv
Och hur det har förändrat vissa saker.
Uppenbarligen så blir man lite klokare för var dag som går. Och det är en himla tur det.



Over and out

No comments: