Saturday, October 27, 2007

Fel, fel fel!

Ibland krävs det så fel saker för att inse vad som är rätt.
Ibland så är det som är rätt nästan omöjligt och framför allt onåbart.

Illa.. Det här var så illa.
Fast jag har verkligen inte gjort något fel. Det var ett sätt att glömma -det enda som hjälper mot tankar är hud-
Men varför hjälpte det inte då?

hade jag fått ett tecken igår. Vad som helst så hade jag inte gjort det.
Nu känner jag mig trasig i själen.
Det spelar ingen roll det som hände igår (egentligen) men det spelar roll för jag insåg att vissa saker inte går att gömma eller glömma.
Vissa saker sitter fast på vänstra hjärtklaffen (det är där det gör som mest ont) och oavsett hur mycket hud eller vin jag försöker med så försvinner det inte.


En Kyss kan säga så mycket. Den kan bekräfta något och den kan skapa något.


Avsaknade av en kyss- vad säger det?

No comments: