Thursday, October 18, 2007

rajrajraj

Tänk att det är så mycket enklare att skriva här än uppsatsen *ler*
Nåväl.
Uppdatering om mitt liv.

...

Så. Klart.

Nej, riktigt så illa är det nog inte. Men jag lever, mår bra och är småstressad. Som vanligt. Trots denna press på sig pågrund av uppsatsen så känner jag mig barnsligt glad. Glad över älgjakten, glad över vädret, glad för att ha sällskap i lägenheten, glad för att jag ska på blinddate, glad för att jag har en Mp3, glad för att jag måste ringa till pappa och säga till honom att han MÅSTE ta upp älgkött så att vi får rökt älghjärta till jul...
Glad över att vara jag med lite allt vad det innebär.

Och inte rädd för att säga att det är bra. För även om det tar slut så var det bra ett tag!


Nu ska jag också vara glad, gå och ringa samt fortsätta att skriva uppsatsen (i polsketakt)

Lurv i naveln!

No comments: