Sunday, January 25, 2009

gonna enjoy

Slappsöndag
Idag har jag inte gjort något ansträngade eller vettigt. Eller, har suttit hårmodell. Kanske inte vettigt men håret är i ordning och det är gratis. Och ni vet hur man säger: allt som är gratis är gott.

I går var det 50: års fest för min kära farbror. God mat, bra sällskap och vin.
Mamma och jag dansade, självklart. Ingen annan dansade utan alla andra aggerade publik. Jaja, jag har då aldrig skämts för mycket och knappast för detta.

Jag vet inte vad som har hänt. Jag har intagit en allvarlig slapp attityd till det mesta. skolan, kärleken, jobbet. Känner inte för att göra någonting alls. Och... det är fantastiskt skönt. Efter att varit uppe i varv några månader så känns den här slapperioden lite välförtjänt.

1 comment:

Curly said...

Hur blev det? Får man se bilder?