Monday, January 19, 2009

uppdatering

Jag vet inte hur många gånger jag tryckt "nytt inlägg" för att sedan lämna det blankt och logga ur. Jag har fått skrivkramp! Jag vet inte vad jag ska skriva och vet jag det så kommer ändå inte orden ut som jag vill.
Det har snöat idag! Och jag har varit ledig, hur ofta händer det? (Det sistnämna alltså) så har fixat massa ärenden på stan som jag inte hunnit med på typ 4 veckor (sådana viktiga saker som att exemelvis hämta ut sin lön) samt köpt dyyyrt smink. Men! Min tanke är att jag faktiskt bara är ung en endaste gång... och att det är nog ungefär så här snygg jag någonsin kommer att vara i hela mitt liv, så det kanske är värt att satsa lite ;)

I morgon.. i morgon tror jag att det händer saker.
1: Jag börjar min första c- kurs i biologi
2: jag kanske börjar en annan kurs på kvällen, som inte har mycket med biologi eller skolan att göra överhuvudtaget. Men eftersom jag är lite smått kaotisk och framför allt nervös, så väntar jag tills jag faktiskt ser att jag tar mig iväg!

Dessutom så har jag lyckats vända på dygnet! *suck* Det är inte alls roligt att gå och lägga sig längre. Jag som var så duktig för en vecka sen!
Men. Känner i alla fall att energin börjar komma tillbaka i kroppen nu, det är sjuuukt vad min kropp gick ner sig pga inflamationen i lungsäcken. Kanske inte jättekonstigt, men jag är inte van att känna mig som en 80: årig gammal tantedora i konditionen.

Annars verkar det bli någon slags beställd fest om några veckor. Det blir nog skoj, hemmafester är bra

Värme // K

No comments: