Monday, August 17, 2009

karltokig

Det är killar överallt!
Snygga, charmerande och roliga pojkar och jag blir alldeles till mig i trasorna.
Ser på kort från MV och inser att jo, de ser ganska bra ut allihop. Vissa tilltalar mig mer än andra och vissa är verkligen som bröder till mig vilket gör det hela väldigt olustigt att ens tänka på dem på det sättet. Men till och med jag inser att jo, de ser ganska bra ut på sitt sätt. Sen finns det de som verkligen... verkligen tilltalar min smak både till utseendet och till sättet. Det suuuuger bara att det inte liksom ens finns en chans där.

Sen idag så mötte jag upp utbytesstudenter. Och hej och hå! Det gjorde INTE ont att se på.
Dessutom skrev jag till en kille från MV som jag tyckte var sjukt snygg. Jag skrev på facebook och fick ett trevligt svar.

Ja shit och godmorgon. Det är något fel på mig och antagligen på dem som pratar med mig.
Men jag tänker inte klaga. Jag tänker njuta så möe jag kan, för jag har försakat allt för mycke tid på att vara osäker på mig själv. Och om jag går in med inställningen att det handlar om vänskap, så går det nog bra.

Over and out// Eder allas karltokiga ylletott

1 comment:

barbadamp said...

hej vännen

tycker det är härligt att du är du <3
massa kärlek till dig
kram
barbadamp