Saturday, August 29, 2009

Upp, upp, upp och så *pang* Ner.
Nernernerner. Inte jättelångt men tillräckligt för att jag ska bli trött i själen och får ett behov av att undvika massa människor.
I don't wanna do this shit any longer.

En liten, ytters liten del av mig har vaknat och påstår att filmkväll med mys i soffan låter mycket bättre än att dricka lakrisshots som kostar skjortan för att sedan spy upp dem senare under natten.

Jag tror att jag börjar sakterliga bli redo för något slags nästa steg. I hate it, det skrämmer mig och framför allt betyder det att jag inte skulle vara nöjd med min situation just nu.
Jag önskar att jag kunde njuta mer av livet, ni vet. lev varje dag som att den är den sista.
Men i slutändan känner jag mig ensam och thats just the way it is.

Jadajadajada
Nu ska jag gå in i huset, andas, se på tv och frossa i glass och helt enkelt tänka "f*ck this shit"


blabalbla/ K

1 comment:

barbadamp said...

hej vænnen,
tænker på dig

*bamsekram*